پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118516
مهلت انتخاب رشته کنکور تمديد شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2578

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از تابناک، حسين توکلي مشاور عالي رئيس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به‌منظور فراهم کردن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون سال ?? که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و تکميل فرم انتخاب رشته آزمون مذکور اقدام نکرده‌اند، مهلت انتخاب رشته و ثبت‌نام کدرشته محل‌هاي مورد نظر داوطلبان تا ساعت ?? روز شنبه ?? مرداد ماه تمديد شد.


وي افزود: داوطلباني که تاکنون انتخاب رشته کرده‌اند مي‌توانند در مدت زمان در نظر گرفته شده نسبت به ويرايش انتخاب‌هاي خود اقدام کنند.

توکلي ادامه داد: داوطلباني که در آزمون سراسري سال ?? ثبت‌نام نکرده‌اند ضرورت دارد براساس اطلاعيه منتشر شده اين سازمان ضمن ثبت‌نام براي انتخاب رشته محل‌هاي تعيين شده تا ?? مردادماه اقدام کنند.

وي يادآور شد: داوطلباني که در آزمون سراسري سال ?? ثبت‌نام کرده بودند، اما در جلسه آزمون غايب بودند نيز مي‌توانند براساس اطلاعيه‌هاي منتشر شده اين سازمان حداکثر به انتخاب ??? کدرشته محل‌هاي مندرج در بخش دوم دفترچه راهنماي انتخاب رشته تحصيلي (کدرشته محل‌هايي که صرفاً براساس سوابق تحصيلي پذيرش مي‌شوند) تا روز شنبه ?? مردادماه نسبت به درج کدرشته محل‌هاي مربوط در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلي در پايان به داوطلبان توصيه کرد که در مدت زمان تعيين شده با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به انجام فرآيند انتخاب رشته و اصلاحيه‌هاي مورد نظر تا شنبه ?? مردادماه اقدام کنند.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html